دانلود نمونه سوالات آزمون آیین نامه راهنمایی و رانندگی پایه سه 1400

آیا میدانید سوالات آیین نامه اصلی امسال تغییر کرده است؟؟؟

قبولی ۱۰۰ در ۱۰۰ با مطالعه یک ساعت (حتی نیاز به خواندن کتاب نیست)

به وب سایت تست درایوینگ بهترین آموزشگاه رانندگی اینترنتی کشور  خوش آمدید

قبولی در آزمون آیین نامه اصلی نیاز به برنامه ریزی و مطالعه و تمرین دارد. بهتر است نمونه سوالات آیین نامه رانندگی را پیش از آزمون آیین نامه رانندگی مرور کرد و تمامی نکات آزمون‎‌های قبلی را شناخت. مطمئناً سوالات آیین نامه اصلی ۱۴۰۰ اشتراکات زیادی با آزمون‌های پیشین دارد. با ما همراه باشید تا از طریق ازمون ایین نامه اصلی آنلاین تسلط کافی را به سوالات آیین نامه اصلی با جواب پیدا کنید.

 در تست آیین نامه اصلی ما شرکت کنید تا قبولی شما تضمین شود

به شما تضمین می‌دهیم که ۱۰۰ درصد قبولی در آزمون آیین نامه اصلی دستاوردی است که سال‌هاست فعالان این حوزه به متقاضیان آزمون آیین نامه هدیه دادند. تیم تخصصی ما عین سوالات آزمون راهنمایی و رانندگی را در اختیار شما می‌گذارد که با مرور آنها امکان ندارد قبولی را تجربه نکنید.

مهم‌ نیست چه سنی دارید و یا سطح سواد شما چگونه است. تمامی سنین و تمامی افراد، حتی کسانی که ترس از امتحان دارند یا سال‌هاست در هیچ آزمونی شرکت نکردند.

دوستان برای تهیه مجموعه سوالات جدید آیین نامه اصلی بسیار زمان و هزینه صرف شده اگر واقعا میخواهید در همان آزمون اول موفق شوید تمام سوالات را مطالعه نمایید.

چند مورد از تصاویر عین نمونه سوالات امتحان آیین نامه رانندگی 【جدید جدید جدید】

دانلود نمونه سوالات آیین نامه اصلی pdf :

 دانلود سوالات آیین نامه اصلی برای هنرجویانی که زمان کمی در اختیار دارند

در صورتی که فرصت کافی برای مطالعه آیین نامه ندارید و وقت کمی تا آزمون باقی مانده تنها شانس قبولی شما در اختیار داشتن سوالات آیین نامه اصلی است. این سوالات بهترین راه برای افزایش تسلط در زمان کوتاه است و شما را از خواندن خط به خط آیین نامه بی نیاز می‎‌کند.

 با سوالات آیین نامه اصلی سال ۱۴۰۰ به روز باشید

با وجود آنکه سوالات آیین نامه معمولا از بانک سوالات مشترکی بدست می‌آید اما سال به سال شاهد تغییراتی در آزمون‌ها هستیم که تا حدودی رویکرد سوالات را تحت تاثیر قرار می‌دهد. اگر به دنبال بهترین مجموعه سوال هستید حتما در نظر داشته باشید که سوالات آیین نامه اصلی سال ۱۴۰۰ را تهیه کنید. سوالات جدیدتر درصد موفقیت شما را بالا خواهد برد.

 با سوالات فنی ایین نامه اصلی انلاین تنها یک کلیک فاصله دارید

بسیاری از هنرجویان نیاز دارند که به صورت جداگانه سوالات فنی را در اختیار داشته باشند زیرا بر سایر موارد آزمون تسلط نسبی دارند و به ترتیب می‌توانند تنها با بررسی بخش فنی بر تمام بخش‌ها تسلط پیدا کنند. به جای آنکه در کتابفروشی‌ها و موسسات به دنبال جزوه بخش فنی باشید ما سوالات فنی آیین نامه اصلی آنلاین را در اختیار شما قرار می‌دهیم. تنها با یک کلیک به هر آنچه لازم دارید دسترسی پیدا خواهید کرد.

 شیوه مطالعه سوالات آیین نامه اصلی ۱۴۰۰ با جواب

پس از دانلود سوالات آیین نامه باید روش صحیح مطالعه را بیاموزید. ابتدا باید تسلط کلی به آیین نامه داشته باشید و پیش از شروع آزمون‌ها نگاهی هر چند گذرا بر نکات آیین نامه بیندازید. بخش‌های مربوط به حق تقدم نیاز به مطالعه زیاد ندارد اما حتما باید منطق آن را دریافت. تنها کافیست یک نمونه سوالات آیین نامه رانندگی پیچید‎تر را بررسی کنید و دقیقا متوجه قوانین حق تقدم شوید به این ترتیب تمام سوالات این دست را پاسخ خواهید داد. توجه داشته باشید که نمونه سوالات آیین نامه راهنمایی و رانندگی با جواب را دانلود کنید تا نتیجه آزمون‌ها برایتان مشخص باشد.

خرید پکیج طلایی سوالات آیین نامه سال ۱۴۰۰

با پکیج طلایی سوالات آیین نامه رانندگی، فقط به امتحان شهری فکر کنید

 قبولی ۱۰۰% تضمینی و آسان  صرفه جویی در هزینه و زمان  ضمانت بی قید و شرط بازگشت وجه

بنده به عنوان مدیر آموزشگاه رانندگی، به شما این تضمین را می دهم که در صورت عدم رضایت از کیفیت و محتوای پکیج طلایی سوالات آیین نامه ، ۱۰۰% مبلغ پرداختی را بی قید و شرط به شما بازگردانم.

محتویات بسته طلایی :

۱- عین سوالات آزمون آیین نامه اصلی سال ۱۴۰۰ با جواب

۲- عین سوالات فنی آزمون آیین نامه اصلی سال ۱۴۰۰ با جواب

۳- سخت ترین سوالات آیین نامه اصلی سال ۱۴۰۰

۴- نرم افزار تست آزمون آیین نامه

نکته : قابل اجرا در کامپیوتر، تبلت، گوشی های اندروید و آیفون IOS

نگران نباش با پکیج طلایی فقط یک قدم تا قبولی در آزمون آیین نامه فاصله داری

این پکیج با ۵۰% تخفیف به قیمت  فروخته می شود.فقط ۲۴ ساعت مهلت دارید از تخفیف استفاده کنید. لینک دانلود بلافاصله بعد از پرداخت به صورت اتوماتیک نمایش داده می شود.

برای خرید عین سوالات آزمون آیین نامه روی دکمه زیر کلیک کنید
لینک دانلود سوالات بلافاصله بعد از پرداخت نمایش داده می شود.

خرید و دانلود فوری پکیج طلایی سوالات آیین نامه سال ۱۴۰۰

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...